fredag 11. november 2011

EIN NYDELEG HAUSTDAG!

I dag var ein sånn dag der eg vakna opp heilt i svime etter ei skikkeleg våkenatt. Minsta hadde magevondt, så ho var uroleg og skreik mykje i natt. Eg skulle eigentleg på seminar med jobben i kveld, men kjente at det orka eg ikkje så avlyste heile greia. Det hjalp på "jetleg-en" at det har vore så fantastisk veir i dag. Eg fann ut at det einaste som kunne hjelpe på mitt trøtte tryne var å komme meg ut, ut, ut i sola! Mannen kom tidleg heim frå jobben i dag så eg smurte matpakke, laga litt te og pakka opp i ein sekk. Det gjorde godt! Deler nokre bileter frå dagen i dag, før eg kryp oppi sofaen med pledd, chips, Ananasbrus og gullrekka på NRK. Og eg kryssa fingrane for ei god natts søvn....

Herleg utsikt å stå opp til.

Mamsen og beibien på tur, huset vårt i bakgrunnen.

På veg oppover...


Lunsj i det fri

Trolsk stemning

3 kommentarer:

  1. JA, det var rett og slett ein fantastisk dag! Sånn som ein må gøyme godt og ta fram til vinteren.

    SvarSlett
  2. Fantasktisk! et er så fint når det er sant veir heime!

    SvarSlett