mandag 14. november 2011

EMMALJUNGA AV GAMAL ÅRGANG

I fjor haust kom mannen og eg over denne nydelege dukkevogna på vår absolutte favoritt butikk, Fretex. Den stod der å skreik mot oss med sin raude, fine farge, og vi måtte berre kjøpe den. "Ta meg med heim", høyrde eg. Heilt sikkert! Den kosta 129 kroner, noko som eg syns var ein svært fin pris for ei svært fin vogn. Eg tykte Vårin var litt for lita då så den har stått på loftet og venta på å få vere med på leiken. I går var det ein skikkeleg regnveirs dag og då tenkte eg at no, no skulle vogna få kome fram. Vårin og dukkene vart sjølvsagt veldig glade for det. I dag var snuppa heime frå barnehagen og då var vogna veldig god å ha til dukkene her oppe i stova. Perfekt for ei dukkefrelst tuppe på 3 og eit halvt år.


Fine Emma Ljunga


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar