onsdag 9. november 2011

Haust

For ein fantastisk haust vi har fått! Eg må jo innrømme det at eg er veldig glad i denne årstida, uansett veir egentleg. Men dei siste dagane har vore heilt herlige! I kveld gjekk eg måneskinnstrimmetur saman med Emma, noko som rett og slett var heilt magisk. Månen skein over fjella og skodda "rant" nedover fjellsida. Fekk sjølvsagt ikkje tatt nokon bileter av dette, men lagra eit par på "innsida" til å ta fram på sure haustkveldar. Men er det ikkje koseleg då, folkens? Eg kryp opp i sofaen, tenner lys, lagar ein god kopp te og kosar meg med haustmusikk. Og kva passar vel betre på ein slik kveld med fullmånen lysande inn igjennom stoveglaset enn Radka Toneff`s " Moon`s a Harsh Mistress"? Min absolutte favorittlåt. Eg vert aldri lei av denne... Lytt og nyt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar