tirsdag 28. februar 2012

Tysdagkveld frå soffaen...

Eg sit her i sofaen og kjente at eg begynte å syns litt synd i meg sjøl. Hadde endeleg blitt kvitt lungebetennelsen og ribbebeina kjentes bra ut etter tre veker med host og hark, så BAM kvalmesykja midt i fleisen med energien på botnen att. Har hatt ei herleg veke i Bergen med familie og vener i mellomtida altså, men no er begge småjentene mine sjuke og mor litt slått ut. Som kronen på verket klarte eg å ramle ned trappa i dag med eit brak og sit her med ein skikkeleg forslått og vond rygg. Egentlig lika eg ikkje syting og eg kjenne eg vert nesten i dårleg humør av å lese det eg sjøl, sytekjerringa, har skrevet. Men, kva er då betre enn å fortsetje bloggen med litt kvardagskos og små gleder.

Eg tenkte det at sidan eg sat slik i mi eiga sjølvmedlidenhet så måtte eg skjerpe meg litt og heller kose meg no når eg set her med fyr på peisen. Difor erklærer eg herved sytinga for over og ut, og tek meg heller eit heimelaga knekkebrød med brunost, litt te og slår på ein eller anna skitkanal. jippi, matprogram på TV3 ( I love matprograms), One Three Hill på TVN og etter det Sherlock (Fantastisk Serie) på NRK1. Jammen, dette går jo så fint atte! Eg kjenner humøret stige her eg sit i takt med at Pukka-teen vert supa nedpå. Då vart det ikkje så gale likevel då.

Min nye favoritt!

Nam nam!

Fyr på peisen.

Stearinlys hjelper alltid på humøret.

Eit lite lue-prosjekt. Oppskrift frå Sparkjop.no.Takk for tipset, Anita!




Så vart dette kanskje eit innlegg med ei lita oppskrift for å komme i betre humør om du har ein litt dårleg dag... Oppsummering: Dritt humør kan kurerast med litt god brunost, ein kopp te, stearinlys, fyr på peisen og lett underhaldning på tv-en. Ha ein fortreffeleg kveld! :-)

2 kommentarer:

  1. Syting er lov når det enda so bra som dette ;)

    SvarSlett
  2. Det e godt :-D Viktig å kontrollere sytinga si tenker eg.

    SvarSlett