onsdag 11. april 2012

Gamal stol i ny prikkete drakt.

Endeleg har eg fått ferdig stolprosjektet mitt. Kjøpte to gamle stolar for 50 kr stk på ein bruktbutikk i Ørsta som har venta på å få kome fram i lyset. No lyser dei opp på kjøkenet vårt med sine nydelige prikkar... Det er jo ingen hemmelighet at eg er svak for det prikkete...

Stolane pussa eg fyrst over med ein fint sandpapir. Deretter grunna eg dei med heftgrunn og malte dei med golvmaling. Det er ei heilt genial, litt blank maling som er ekstra slitesterk og derfor ypperleg å måle møblar med. Vert ei glatt og fin overflate. Stoffet som eg har trekt opp att putene med var ein billeg rest eg fant på Åhlens ein gong. Eit litt tjukt stoff som egna seg perfekt!

Eg vart reint så nøgde med resultatet!


Fine, men brune stolen. Desverre uten pute, den var lyseblå/beige rutete strieaktig...
Lys og fin!
Polkadots
No treng eg berre eit rundt, kvitt kjøkenbord så er kjøkkenmøblemanget i boks. Men det må eg sjølvsagt kjøpe brukt og male så det tar vel si tid... ;-)

2 kommentarer:

  1. Niiiiiice! så fin stolen ble:-)

    SvarSlett
  2. Steike, stolen blei kjempefin :)Slettes ikkje verst!

    Emma

    SvarSlett