lørdag 29. september 2012

Oppussing av lisjedoen

Vi drive å pussa opp litt her heime i huset. Eg er jo komen i ekstrem oppussingsmodus no. Må liksom få orden på alt. Det er sjølvsagt ikkje eg som gjer dette, men min stakkars mann med hjelp frå mine foreldre då. No er gangen snart klar. Skal leggje ut bilete når eg har fått skapet som skal stå der. Og då er det neste på tapetet (bokstaveleg talt) å tapetesere lisjedoen og få ny innredning der... Vi har valt ut ein tapet frå Borge som eg falt heilt for. Nydelig farge og mønster. Mønsteret kjem sjølvsagt berre på ein vegg. På resten kjem det ein einsfarga i same blånyansen.

Måtte berre dele dette fine tapetet med dåkke. 


Eg er so spent på resultatet! Kjem dobileter når vi har fått den opp på veggen...

Ha ei storslått helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar