søndag 2. september 2012

Sjokolade!

Visste du at mørk sjokolade tel som ein grønsak? Mørk sjokolade, så snakkar vi om MØRK sjokolade, inneheld plantestoff, mineraler og antioksidantar på same planet som grønsaker. Er ikkje dette gode nyheiter så veit ikkje eg!

Bilete frå nett


Kostholdsdame og lege Berit Nordstrand skriv om det på bloggen sin som du finn her http://fraiva.no/. Det finst haugevis av matguruar rundt omkring og mange syn på kva som er rett mat for ditt og datt. Lavkarbo meg her og raw food meg der. Men, etter å ha lest ein del forskjellege meiningar så synest eg at Berit Nordstrand er ei veldig fornuftig dame. Ho snakkar mest om vanleg, men sunn mat og det likar eg.

Men det må no ligge noko i at "vi blir hva vi spiser" eller? Sjølv har eg vore på jakt etter energi og mat som min mage vil ha og tåler ikkje minst. Og med min nærmaste sin hjertesjukdom for eit år sidan  tenkte eg at her må vi ta grep og ikkje kaste vekk kroppen på å ete "skit". Det skal her seiast at hjertesjukdomen ikkje hadde noko med livstil eller kosthold å gjere.  Men det er no ein gong slik at mat er kroppen vår sine byggjesteinar og då fortjenar jo den å få noko som den kan ha nytte av og som ikkje bryt den ned. Og det er heller ikkje å stikke under ein stol at med den livstilen folk har i dag med stress, full fart og mykje skitmat så er det også mange som slit med hjerte- og karsjukdomar, diabetes og andre livstilsjukdomar. Blablabla. Kjenner berre at eg vert skikkeleg engasjert her.

Vel, mitt bodskap denne gongen var eigentleg berre at mørk sjokolade er bra, og det gjer meg GLA! Ein kan faktisk ete litt kvar dag med god samvit. Skikkeleg glanyheit! Spesielt for meg som har større søthug enn ever for tida! Dissa hormonane altså.

Bilete frå nett
 

1 kommentar:

  1. HormonHeidi?! Da er det vel en baby inn i bildet da! SÅ KJEKKT!
    Gratulerer så mykje... :) Nyyyt kvar ein bete med sjokolade!!!

    SvarSlett