onsdag 5. desember 2012

Du søte adventstid.

E kje det berre herlig? Eg elska denne førjulstida. Stjerner i vindauge og stjerner i barneauge.



Eg gledar meg minst like mykje til julekongen på NRK som jentene gjer. Fin serie altså! Julekalendaren var sjølvsagt på plass den 1. med pakkar og aktivitetar. Vi har laga ein vri i år med pakke ein dag og ein aktivitet dagen etterpå. Pakke annankvar dag, kan du seie. Det funkar veldig fint egentlig. Vi hadde lyst å ha aktivitetar kvar dag, men i år har vi rett og slett ikkje kapasitet til det så då gjorde vi det litt enkelt då. På ulike aktivitetar har vi skrive opp pynte pepperkakehus (og ja, vi har kjøpt eit ferdig på Rema som ein berre set saman sjølve...), varm melk med honning-kos til barne-tv, finne fram julekrubbe, lage julepynt, finne konglar i skogen også vidare. Det viktigaste er at det er overkommelig og ting ein kan gjere utan at ein tenkjer det vert stress i ein hektisk kvardag.

Den tradisjonelle julekalender, sydd av mamma til oss då vi var små. 


Måndag fekk eg besøk av Emma og vesle, søte Maria. Det var skikkelig koselig. Og Emma hadde med seg den finaste rugegaven! Heimelaga brød og ein julesvibel. Ein skikkelig "varm-i-hjertet"-presang :-D  Og brødet smakte kjempe godt! Mannen meinte det smakte "akkurat sånn som svigermor sitt brød" og DET er eit skikkelig kompliment!

Finaste rugepresangen!

I går nådde eg 31 veker. Halleluja! Det er så deilig etterkvart som vekene går no. Kjente eit snev av stress då eg tenkte på at minsta kom i veke 34+2. Det er j berre 3 veker til! Hjelpes! Eg er ikkja akkurat klar for det, så denne gongen skal vi komme oss lenger.

Liten tidlig baby med pustehjelp... Nettopp-født -mamma med bustesveis. 

Okei, dette blei jo et litt merkelig blandingsinnlegg med litt av kvart. Men, men... Kanskje den raude tråden er "ventetid"?

Ha ein strålandes 5.desember! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar