onsdag 19. desember 2012

Mamma! Eg elska deg i tusen år!

Mannen og jentene er reist på juletrefest på skulen.  Jentene sprang fram og tilbake i stova i ein halvtime før dei fekk på seg julekjolane og drog avgarde. Så kjekt å sjå så oppglødde barn som verkeleg gler seg til det som skal skje. Eldstejenta syns det var synd at mamma ikkje skulle vere med, men snusfornuftig som ho er så skjønte ho kvifor det måtte vere sånn. "Du kan vere med når du ikkje har baby i magen lenger du, mamma". På med ytterkle, ut i mørket og rett før ho spring opp bakken til bilen så ropar ho:" Mamma! Eg elskar deg", medan ho held seg til hjertet. "Eg elskar deg i tusen år!".... *smelt*



I går bikka eg 33 veker! Eg kjenner at eg ikkje er så stressa for at babyen skal komme lenger, men håpar likevel at den har tenkt å vente ei god stund til. Problemet mitt er at eg ikkje føler meg noko spesielt tung enda så eg slit litt med å ta det med ro. Men, DET er vel strengt tatt eit luksusproblem.




Elendig bilde i dag, men gadd ikkje styre så voldsomt med saken... Magen vekse no iallefall :-D

No skal eg legge beina høgt etter ein innhaldsrik dag med lunsj på jobben, litt julehandel og to gærne jenter høge på juletrefest. Eg oppfordrar fleire til å gjere det same. Ta deg 5 minutt innimellom julestresset. Det gjer underverker :-) Take care!

3 kommentarer:

  1. Ja, det som kjem spontant er så herlig! :-D

    SvarSlett
  2. Å, det er det finaste eg har haurt på lenge :) Skjønne jenta altså!

    SvarSlett