onsdag 12. desember 2012

Veke 32


God in heavens! Endeleg er eg koma til veke 32! Det føles rett og slett godt. Var på kontroll i går med både jordmora og gynekologen. Alt så bra ut, og ingenting som skulle tyde på at noko skal kome ut enda iallefall. Så då får eg berre ta det med ro vidare og passe på kynnarane mine. Og det skal no gå fint! :-) Det var ekstra stas å ha med småtrolla våre på ultralyden. Største storesyste syns det var kjempe spennande å få sjå og høyre hjertet som slo, og ein fot som sparka, medan minste storesyste holdt seg fyrst for øyrene og deretter for augene :-) Det blei litt for sterk kost med ein mann som styrte på med mammas nakne magen... 1800 gram beibi i magen no. Fyller godt opp, men fortsatt for liten til å komme ut, syns eg. Magen vekse og mamma skrumpa. Ikkje anna å vente når ein ete så jæskla sunt som eg gjer. Ein del av tida går med til dette:


Men heldigvis kan litt tid gå med til å kose seg med dette:


Fantastisk!!! Foreløbig er den som heiter dark og den med bringebær favorittane. Den i midten på bilete her, som er vanleg sjokolade, har ein litt kunstig ettersmak syns eg. I tillegg har vi laga heimelaga bounty med Stevia. Halleluja så gode! Oppskrifta finn du her. Anbefalast. Eg har funne ei oppskrift på sjokoladekjeks og marsipan med Stevia også. Ein kan jo ikkje berre fokusere på kva ein ikkje kan ete. Eg har heller funne ut noko eg kan kose meg med eg. Og etter å ha ete ting søta med Stevia så er blodsukkeret omtrent upåverka. Kor kult er ikkje det! :-D Det eg sliter litt med i denne dietten her er å la vere å drikke melk og ete for mykje frukt. Då fer blodsukkeret rett til himmels. Eg har jo drukke melk som ein kalv gjennom heile svangerskapet. Men, men, vatn er godt det også. I morgon skal eg til Førde på kontroll med ein overlege der som skal studere diabetesdagboka mi. Kjenner eg får heilt presentasjonsangst! Men det er jo godt at ein vert fulgt tett opp iallefall slik at ein unngår ein diger "sukkerbaby" på 5 kg. Tenk det då! Lille meg! Nei, då ete eg heller gulerøtter og drikke vatn i nokre veker altså. Eg er jo faktisk så heldig at eg er frisk att når beibien kjem ut.

Eg ynskjer alle ein herleg onsdag, med eller utan diett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar