onsdag 2. januar 2013

2013

Endelig kan vi skrive 2013! Eg er hoppande glade for det! Jula er over for denne gongen og no byrjar eit nytt og spennande år. Eg set her og nyt freden i heimen med litt te i min nye, fine raude og prikkete tekopp som eg fekk til jul. Tusen takk, Marita! Kjekt med folk som kjenner meg så godt :-) Raud kjole og raud prikkete kopp må til på 2.januar. Tjukke magen vekse og i dag er eg 35 + 1 dag. Eg kan nesten ikkje tru det er sant!

Jula i år vart noko spesiell. Lisjejulaftan meldte vesle klompen sin ankomst og då var det berre å sette kursen mot hospitalet. Lang historie kort: Ba bu, ba bu, drypp og sengeliggande i 48 timar + litt ymse medikament - babyen ombestemte seg. Takk og lov. Eg kom heim att til min nydelige familie 3.juledag så resten av jula har vi kosa oss heime. Mitt store mål var å klare å halde stengt ankomsthall til 2013, og det målet er herved nådd. No er jo alt berre bonus! Og eg er så letta og gla for det!


Gla for å vere heime med smågulla mine!

Sjølvutnemnt prinsessen på Erten...

Årets julebilde med åpen munn.

Nyttårsafta, 35 veker og GLADE!

Ha ein strålande dag! Skål! 

4 kommentarer:

  1. Hurra for Heidi, babyen i magen, jentene og Thomas!

    SvarSlett
  2. Takk!!! :-D Hurra for dåkke også Stine!

    SvarSlett
  3. For en fine mage! Flott at dokke klarte å holde mini på plass ei stund til. Vi gler oss til å helse på :)

    SvarSlett
  4. Skikkelig kule :-D Men merka at den byrje utvide seg i ymse retningar no... Så det er vel siste innspurt med oppfeiting før utreise tenker eg ;-)

    SvarSlett