tirsdag 8. januar 2013

36 veker.

Yeahi! 

Då har vi passert 36 veker, 4 veker + 2 dagar til termin og snart kan eg rekne meg å vere innanfor normalen. Herlig! Lave skuldra, avslappa sinn og glede i hjertet! Det kribla ekstra med sommarfuglar i magen no når vi er så nære. Eg kjenner det godt. Samtidig kjenner eg også blaff av noko som ligg bak i hukommelsen av korleis det eigentleg er å føde... Det hadde eg visst gløymt eg. Heilt til eg fekk ei lita påminning veslejulafta. Ai ai.. Men skitt au. Ut må jo ongen uansett, og kanskje eg rekk å få epidural denne gongen?

Einaste eg har lovd meg sjølv er at eg ikkje skal ha nokon som helst forventningar om korleis utkomsten skal gå føre seg. Det veit ein jo aldri likevel, og like greit å ta ting som det kjem. Spenning! 

Vogga og senga er på plass, leikegrinda sett opp, bleier og kle i kommoden så det meste er klart. 

Velkommen skal du vere, lisjevennen. 

Men, gjer ikkje noko om du ventar ei veke til då. 

Tjukke magen. 



Smilefjes og teoretisk hopp opp og ned på stovegolvet. Æ gler mæ!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar