fredag 18. januar 2013

Kos på ein fredag

I dag har eg kooosa meg med strikking og innpakking av gåver. Har strikka ferdig lue nr 2 til jentene så no har begge fått seg skjønne, lyserosa luer. Det neste er halsen som høyrer til. Oppskrifta har eg henta her. Eg strkkar den i ein tråd Alpaca Silk frå Rauma garn og ein tråd Tynn Alpakka frå Du Store Alpakka. Herlige trådar og herlig blanding.





Men er ikkje berre eg som har strikka. Mamsen har laga denne nydelige køyredressen i mjuk og deilig Alpakkagarn. Så søt og såååå gode. Den skal bli fin å ha nede i vogna. Veldig praktisk med hol til bilbelte også. Oppskrifta finn du her

Køyreposen fint dandert i vogga som sjølvsagt er klar med det deilige soveskinnet... 

 To babygutar meldte sin ankost i desember så eg har gjort ferdig noko lurt og pakka inn i dag. Det e så kos å gje ting ein har laga sjølv. Håpe det passar og fell i smak...



Så har eg pakka inn og laga til storesøstergåver til jentene frå knøttet. Dei skjønnaste gensarane frå memini. Pluss ei gåve til... Som er hemmeleg... ;-) 



Bilde henta frå memini.no. Søstaste gensarane til storesystene...

Ute er det sol og kaldt. Ein nydelig vinterdag. Inne er det varm te og fyr i peisen, Janis Joplin på LP-spelaren og strikketøy i handa. Forkjølinga slepp taket og eg har ingenting å klage over.

Ha ein fortreffeleg fredag og ei hærlige helg!

1 kommentar: